1 heelt år <3

Vid halv tio imorse höll jag dig i famnen, du va såå trött o ledsen!
Och för exakt ett år sedan, vid halv tio på morgonen höll jag en nyfödd flicka i famnen,
Visste ingenting om dig, lr vad vi hade att vänta oss som föräldrar,
men måste ju säga att det har varit det bästa, underbaraste året i mitt liv, såklart! <3 Älskade flicka!!
Mamma Älskar Dej såå mycket Trollis, pajen<3 pärlan, lilla E, ja dej o alla namn du kallats av mig o alla i våra liv under ditt första år i världen :)
Igår va de kalas hos pappaAlex, o farmor, magnus o farbröderna kom, o senare kom gudföräldrarna björne o zäta :)
Idag blir det mer kalas hos mammaJohanna, o Mosteri stefan o hans mamma, mormor, henry o gammelmummu, tess o micke kmr :)
Imorn blir de ännu mer kalasande då några av mina vänner med barn kmr på fika :D
Så snart äe de väl slut på latdagarna, fröken väntar på dagisplats o jag har kanske ett litet jobb o se fram emot :)
Läängtar så till sommaren nu! Har parken kortet fixat, så vi ses där haha
Pussar o kramar

Kommentarer
Postat av: linda

hehe ja men det finns folk till allt, dom ska alltid ha något att klaga på :P

2010-09-05 @ 09:45:28
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Angelica "Mamma till Tilda och andra påväg"

Hej! Tack säger Tilda :) Kan förstå att lilla E också blivit stor tjej. Längesen vi sågs nu! borde ses snart. saknar er kram

2010-12-05 @ 13:02:49
URL: http://ange1ica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0