Men pajen dåå <3


Min älskade älsklings paj<3 börjar bli en stoor liten tjej! Hon kryper runt o säger mamma,mamama mamma till mig o ja, till alla andra med, o till alla sina saker.. :P

Men man märker att hon förstår vad man säger, för de passar ofta så bra, -Kom o klättra upp från den här sidan istället, så kommer hon hehe :)

Hon skrattar åt folk som står i bussen o ramlar när de svänger för fort(!) Hon skrattar när man halkar ute med henne i famnen, när man gör illa sig o skriker tex :O
Hon är väärldens gosigaste, som alla våra närmaste vet hihi, om man säger -Får jag en kram, så kramar hon <3

Man måste ju bara skryta lite, trots allt är ju detta Esmeraldis blogg ;)
 Dagarna svischar och ledighetstidens slut kommer med storsteg.. Hmm.. Känns läskigt när man tänker på att lämna bort mamma-grisen på dagis.. o så småningom hoppas på att jag sj har ett jobb att gå till.. iih :D

Pajen somna kvart i 6 efter ett mysigt bad, men de 'r ingen ovanlig tid för denna trött-fröken!
Ikväll är de min tv-kväll, :) 4 superbra program, har bestämt att unna mig lite lösgodis på tisdagar, men idag blir de kladdkaka :D Trevlig kväll!

Puss & kram Johanna & Esmeralda


foto från 2 mars - nyvaken trollunge


va ute i solen o gunga! 13 mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0