<3

Just nu är livet underbart!

Igår va vi med pappaAlex, vi hann gå till bibblan o få en gratisbok, handla o laga mat,
men sen råka vi bli osams om nåt, som vanligt, men som tur är blir vi ju allti sams rätt fort..
Men ja, det va länge sen vi umgicks utan o bli osams om nåt skit... :(

Men Esmeralda blir större i sättet för varje dag som går o hon förstår mer o mer!
Lyckligast är jag när jag får höra henne skratta, utan att man kittlar henne!! hehe, Min söt-paj<3
Och hela 9 månader blidde hon med - 3 februari <3

Idag va vi hos (faddern) Hanna, som flyttat till nytt hem, det va superfint!
Om ca 6 veckor är deras lilla plutt beräknad :)

Imorn blire en heldag med syrran :) Hon ska följa med mig till optikern o ta hand om lilla E så jag slipper krångla med henne :P

O på torsdag ska vi träffa Karin o hennes söta Thelma, för andra gången :)
Vi är bjudna hem till dom, det ska bli trevligt :D

Så ja, sen är det helg igen o då är det lite kalas o sådär (systers karl fyller)

Detta va en liten snabb update, om de ens finns nå läsare kvar där ute, lr kanske inne i värmen.. :P

Puss o kram från oss




Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas dom leker mycket med varandra när vi ses idag :)

2010-02-11 @ 02:54:40
URL: http://schkmidt.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag har hittat en gammal skolkatalog ifrån gökstens tiden :) Ska kolla om jag ser dig i den .)

2010-02-21 @ 20:03:44
URL: http://schkmidt.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe, jaa det är den "ugglan"!Det är skitkul att kolla på folk när dom tror att den är riktig, det händer rätt ofta fast ingen har nog varit kvar så länge som dom där killarna var!;)

Söt liten tjej du har!;)

2010-03-04 @ 14:00:37
URL: http://sanjon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0