Jack Sparrow & co.



Imorse åkte vi med mamma o handla på Willys+RUSTA, hitta lite fint julpynt där :)
Blir julfirande hemma hos mig o Esmeralda i år, med julmat, tomte o hela kittet.
Har aldrig hänt nå liknande förut...
Det blir nog skitskoj, även om lilla Pärlan inte kmr förstå så mkt.. Mys blir det ialf.

Imorse såg jag ens stor fläck på rutan i vardagsrummet, så mamma gick ut o kolla på balkongen,
där låg en död duva.. :(
Kändes som de va mitt fel att den flygit in i min ruta! Vi la ut den i ett par buskar....

På em. mötte jag syster på stan, vi åkte till TunaPark för att möta bardomsvännen Marina för att käka lite mat o gick runt en sväng :) Trevligt!

Jag o syster kom på att vi skulle va clowner, o Stefan sjörövare, på Halloween-partyt hos Theres på lördag..
Alex ska ta hand om Esmeralda...
Vi köpte lite näsor o smink o så.. Men när vi kommit hem kom vi på att vi alla 3 ska va sjörövare, vi sjörövar-flickor o Steffo is the Boss ;) haha
Blir nog toppen!

Ska nog lägga mig nu tror jag, är alltid uppe för sent.. :P
Måste orka upp tidigt för o åka till ÖB imorn, ska handla grejor till dopet som Äntligen är bokat!!
Blir ett riktogt juldop!!

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter som ni har haft en bra dag. :)

Oh, Enya ska ha vinter dop och jag hoppas att det finns lite snö ut då. ^^

2009-10-29 @ 09:44:18
URL: http://myshowinaction.blogspot.com/
Postat av: Anneli, mamma till F&M

Låter mysigt med vinterdop! Vi har tänkt döpa Miranda i Februari, kanske vintrigt då med, hoppas vi :)



Åh, vad kul du gillar min blogg! Det låter som att du också har ruggigt bra mamma-självförtroende, inte lyssna på vad andra tycker, utan lyssna till sej själv! Ta hand om dej :)

2009-10-29 @ 22:03:32
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Karin

Det skulle vara kul om du kunde lägga ut lite bilder på ditt hem :)

2009-10-31 @ 08:27:48
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0