Ängel ängel i sängen där


Imorse traska jag o Esmeralda hem till Mamma för att äta lunch, sen blev det lite bråttom till BVC där en doktor undersökte Pärlan lite, hon fick en figur i handen som hon skulle föra över till andra handen, men hon vägra!
Hon hade just vaknat o vi andra runtomkring var mkt mer intresanta!
Men doktorn lita på mig när jag sa att, hon brukar faktis.. :]

Hon väger numera, 6 880 gram och är 66 cm lång. - Och för att hon följer kurvan Så bra, behöver vi inte komma på 7 månaders-kontroll (!) Nån mer som är med om nåt sånt?
Alltså, får ju komma om jag vill, men vi får se..)

Ja, för ca två timmar sen tog vi ett bad - Och det är stopp i avloppet nu! Jäkla äckelhus! :O
Natta Pärlan som var sjuukt trött, så hon sov redan kl 6. :)
O badkaret, de är halvfullt med vatten, tömmer jag kommer allt ut på golvet... hmm....

Har just lagat en mat-paj (med ost, tomater o solrosfrön) den är i ugnen nu,
man måste ju passa på när bebis sover..
Blir några bitar o stoppa i frysen. :)

Idag var det andra gången som Alex inte följde med till BVC.. Han var hos en vän i stan, "o kunde inte komma hem".. Jaaja. Börjar faktis, lr ne, jag ÄR van, med att leva sj här hemma. O jag är glad åt det, det är skönt. :]
Har senaste tiden inte spelat nån roll om han är här lr inte, jag gör det mesta ändå..
*tiden på BB var underbar* om de bara hade fortsatt så.....


Igår mötte jag o Esmeralda Hanna, så gick vi hem till Jennica o fika! Mys!
Dom var ju hos mig förra veckan, de va trevligt att träffa gamla barndomsvänner!
Hanna träffar jag ju rätt ofta, o hon väntar ju en liten i slutet på Mars :) hihi
Sen åkte Jag o Esmeralda vidare till syster/moster o fika lite. :)

Luktar gott om min paj, måste nog ta en smakbit hihi

Tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0