Done.


Imorse vakna jag FÖRE Esmeralda, tio över 8,
han gå upp göra mig klar o hon vakna kvart i 9!
Sen kom Mor/Mormor o hämta oss, o vi åkte till Willys o handla, sen hem o mata Essi, 
sen tog hon o ja bussen till min farmor o farfar - Som aldrig träffat Esmeralda - Nervöst!
Syster min var redan hos dom o vänta på oss <3
Och de va jätte trevligt o kul ;P Hon fick massa kläder o så :)

Sen kom Mor/Mormor o hämta upp oss igen o vi begav oss till Parken -
Pingvinen, för o vaccinera
lilla Pärlan efter en hög av olika funderingar för och emot.. Men så blev det. O det gick bra,
hon märkte inte ens när tanten stack henne. Jag var mer nojig o tårögd än henne heh. :P

Så ja, sen kvart i nio till HALV 8 var pärlan vaken idag! Gissa om man haft ett helvete till o från under hela dan!
Hon har varit sååå övertrött flera ggr, men ändå inte kunnat somna.. Stackaren.
Men ibland kan de ju bli så.Hoppas på sovmorgon imorn då ;)

Sitter nu o moffar pepparkakor jag köpte idag <3

Tack för mej, hej

Kommentarer
Postat av: linda

då är vi två, felicia vaknade halv nio på morgonen igår, sov en kvart under dagen.. somnade vid kl 21 nångång, så det var himla kul dag ;P eller inte!

2009-11-21 @ 09:11:58
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så jättemycket!:)

2009-11-21 @ 20:16:23
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: Angelica "Mamma till Tilda"

Känns skönt att se att de inte bara har vart jag som vart nojig över vaccinatonen, vi va och vaccinera Tilda igår, Hoppas nu bara dom klarar sig från biverkningarna :).. Hur är det med er?.. Åh va mysigt med en tand, tror Tilda med har tänder på G hon är så gnällig och drägglar ´som en dåre :) .. kram

2009-11-23 @ 14:30:31
URL: http://ange1ica.blogg.se/
Postat av: jonna a.k.a Luddes mamma

Visst kan man bli irriterad, men folk vet inte hur saker och ting ligger till så det är inget att bry sig om :)

2009-11-29 @ 17:26:40
URL: http://jonnalantz.blogg.se/
Postat av: Louise

Hehe okej :) På de bilder ja har sett tycker ja att du har fint hår :) Blir lite avis på att det är så långt! Ja ångrar så otroligt mycket att ja kapade mitt hår i somras :/ Men mitt hår växer som ogräs så snart är det långt igen och då ska ja inte klippa av mig det!

Ja hoppas mitt hår kommer må bättre nu när ja inte tvättar det lika ofta. :) Är allt bra med er annars? Har du vaccinerat Esmeralda mot svinis?

2009-12-03 @ 09:35:38
URL: http://louisesbekannelser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0