Älskade du - 6 månader i livet <3



Idag blir min Älskade underbara Esmeralda Elviira 6 månader - Dagen spenderades med syster, som sov hos oss inatt, så kom vår Mummu över på morgonen på fika, med paket från Finland, hon va på kryssning häromdan, :)
Choklad till oss stora damer, och fiinaste porslintallrik+mugg med Muumin på till lill-damen :D
Jag fick en rosa badlakan med Muumin på också :)
Och så fick Esmeralda en rosa overall, jätte söt, och en röd velour-dress. :D

Sedan åkte jag o Emeralda hem till Hanna där hon o Jennica väntade på oss :)
Trevligt, som vanligt ;)

Nu har vi vart hemma en stund, jag lagar pasta - Det lukta pasta på hella gårn när vi skulle in i trappen så jag blev jätte sugen!
Bebisen sover sött......

Föresten, Esmeralda fick Världens asgarvs-attack hos Hanna! Har aldrig hört henne skratta så mkt!! ;D
Det var underbart! O Hanna skratta så mkt att hon börja tjura! hihi
Hon är bara SÅ sööt, mitt underbara Troll.


Ja, hon fick ju en liten sak av mig också - Ville ju fota henne med paket imorse :)








Här om dan:


Tack o hej, för denna gång. :)

Kommentarer
Postat av: Karin



Grattis Esmeralda! Hon är så söt :)

2009-11-05 @ 11:39:31
URL: http://thelmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0